PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

15 September 2014

Trip 20/2014-Daratan

Salam kunjungan... Apa khabar semua? Kali ni, dah penat dah nak menaip. Errrr.. korang tengok je le hasil yang ambe dapat kat bawah tu. Tak banyak, 4 ekor je. Saiz boleh tahan juga. Lokasi Kerteh. Ok.. semua selamat mencandat dan jumpa lagi-Abe Din

Berjaya didaratkan dengan selamat di atas batu

Saiz boleh tahan juga... kuat tarik.

Si mata hijau. Cantik mata melirik..

Antara rezeki yang dibawa balik.

No comments:

Post a Comment

Blogger Pancing