"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

30 July 2014

Ucapan Maya

Seni eging amalan setua,
Bermula sedikit kini melata;
Jauh dekat tidak bersua,
Setulus hati maaf dipinta.


Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pengunjung. Di awal syawal ini... ambe menyusun sepuluh jari ingin memohon maaf kepada semua pelawat blog sotonglaut. Mungkin sepanjang penulisan ambe di dunia maya ini ada yang tidak berkenan di hati atau tidak disenangi. Kiranya ambe yang lemah ini telah melakukan kesilapan walau sekecil mana.... mohon ampun dan maaf jua dipinta.

Di kesempatan ini juga ambe berdoa semoga korang semua sentiasa gembira dan dilimpahi rahmat oleh yang Maha Esa. Budayakan kunjung mengunjung sambil menyambung silaturrahim sesama insan dan jangan dilupa kepada insan yang kurang berada. Selagi kita bernama manusia tentunya tiada yang sempurna.  Akhir kata Selamat Menyambut Aidil Fitri, Maaf Zahir dan Batin dari ambe yang jauh di mata-Abe Din.

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya Abe Ding! Maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing