"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

03 April 2014

Merisik Di Kemasik

Salam kunjungan kepada semua pelawat sotonglaut. Baru-baru ni aku datang membuat tinjuan keadaan air laut di Pantai Kemasik, Kemaman. Sajer.. je jalan-jalan sambil minum petang. Dalam hati aku... kalau air laut tenang... ready dah nak sound kawan-kawan turun ke laut. Malang sekali... nampak keadaan laut masih lagi bergelora. Memang bahaya untuk bot-bot kecil. Nak baling gewang dari tepi pantai pun dah tak boleh... ombak naik sampai atas kepala. Sabar je la...




  Pemandangn indah dari pantai Kemasik


Kedai menjual aneka makanan laut

Panorama indah... 
indah lagi kalau datang waktu pagi atau petang

Kalau korang lalu kat kemasik... cube-cuba le singgah sini. Tempat dia cantik jugak. Boleh lah nak merehatkan badan sebentar selepas penat memandu. Minggu depan macam nak tengok lagi. Mana tau air dah tenang. Sotong dah ada... nak baling candat tak boleh. Tension gak aku.

Nanti kalau aku gi jalan mana-mana... aku post untuk share dengan korang keadaan laut China Selatan yang terkini. Jumpa lagi... Abe Din

2 comments:

  1. Salam abe din...tumpang tnya..nk pancing sotong mabang ni malam je ke...siang boleh pancing x...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam bro... Sotong mabang boleh dipancing pada waktu siang dan juga malam.

      Delete

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing