"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

20 June 2013

Menawan Pulau Ular

Selamat datang kepada semua pengunjung. Pada kali ini ambe akan cuba memberi satu gambaran tentang fotografi  di Pulau Ular. Grafik pulau diambil menggunakan GoogleEarth. Gambaran awal ini mungkin diperlukan individu atau kumpulan yang bercadang untuk datang ke sini.

Semua gambaran lokasi dan kedudukan adalah berdasarkan pengalaman Abe Din sewaktu pertama kali berkunjung ke sini. Adalah diharapkan paparan ini sedikit sebanyak membantu anda untuk memahami rupa bentuk mukabumi dan lokasi untuk beraktiviti di sini.

 
 

Semua yang dipaparkan di dalam grafik di atas adalah sebagai satu cadangan sahaja dan tidak semestinya sesuai pada keadaan dan masa tertentu. Semoga ia bermanfaat. Jumpa lagi.
Abe Din

4 comments:

  1. org yg suke adventure sesuai g tmpat ni. lokasi mencandat pon ade

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cabaran melatih kita bersabar dan bersyukur. Sememangnya ciptaan Yang Maha Esa tidak terjangkau oleh pemikiran manusia.

      Delete

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing