"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

23 August 2015

Baju Seribu Kenangan

Salam kunjungan untuk semua pelawat blog sotonglaut. Alhamdulillah, dalam kesibukan bekerja siang malam, akhirnya berjaya juga ambe menyiapkan projek yang dah lama dirancang. Selepas menuntut ilmu dengan beberapa orang otai, akhirnya terhasillah T-shirt untuk meminat-peminat hardcore sotong. 

T-shirt dihasilkan dalam 3 variasi warna iaitu kelabu, hitam dan hijau. Saiz pilihan L, XL dan XXL. Dah ada yang datang untuk beli sehelai dua. Ada juga yang order... tak sempat nak hantar. Penghantaran paling awal kepada Wan Tasek dari Majalah UMPAN. Dalam sedikit masa lagi semua tempahan akan siap dihantar. Harga ditawarkan RM20 sehelai. Kalau amik 3 helai, diskaun jadi RM50 je. Stock limited. Siapa cepat dia dapat.

Sebenarnya buat baju ni hanya untuk mencari pengalaman dan bukannya nak berniaga sangat pun. Bagi pengumpul dan peminat T-shirt boleh hubungi ambe melalui e-mail kat atas tu jika berminat. Sementara stock masih ada.


Budak baru belajar...kalau salah tolong tunjukkan


Selepas beberapa kali percubaan...akhirnya...


Baju-baju dicetak dalam dua warna utama iaitu hitam dan hijau bagi menyesuaikan tujuan baju iaitu untuk aktiviti mencandat dan gewang sotong. Pemilihan warna gelap tidak menakutkan sang lembut dan tentunya baju berkenaan boleh digunakan untuk beraksi di lokasi pilihan anda.

Budak baru belajar macam saya ni tentunya banyak kekurangan. Ambe minta maaf jika ada salah silap ketika proses cetakan dilakukan. Nama Abe Din, nama blog bukan lagi dianggap sebagai individu tetapi ianya sudah menjadi satu jenama yang telah lama diterima sebagai universal di alam maya. Sama-samalah kita memajukan dan mempromosi kaedah gewang sotong di Malaysia. Ambe melihat T-shirt adalah salah satu medium penyebaran maklumat yang perlu dicuba. Hingga berjumpa lagi-Abe Din.


Antara design yang dicetak


No comments:

Post a Comment

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing