"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

10 July 2016

Lokasi Baru

Salam kunjungan semua. Hening pagi lebih kurang dalam pukul 9 psgi, masing-masing sibuk post hasil tangkapan di kawasan masing-masing. Fizi dan Faizal senyap-senyap dah masuk eging ke lokasi baru. Tengok gambar yang dihantar... boleh tahan tangkapan.

Petang janji nak masuk ke tempat baru. Trip pengenalan sambil menduga keadaan sotong di situ. Hasil kosong.. maklumlah orang baru. Ada pencandat di situ yang dapat sotong. Kami memang tak dapat...dok belajar kenal kawasan lagi.

Kawasan Berbatu Kurang Pengunjung

Pandangan Menghala ke Selatan

Test Tempat Baru... Jauh Daripada Orang
Dapat Sekor kat sini..

 Ahli-ahli Komplot Lokasi Baru

Pagi berikutnya satu lagi komplot diatur dan disertai 4 orang pencandat tegar sotonglaut. Hasil memang memuaskan. Sotong memang ada. Walaupun air bergelora, sotong masih sudi menyambar jig udang. Lokasinya nampak tenang dan dikelilingi oleh pokok-pokok hutan yang menghijau. Kesimpulan yang boleh dibuat, lokasi baru ni memang boleh dijadikan tempat cari makan-Abe Din

Ketua Komplot @ Penghalau Sotong

Tempat Eging yang Luas


1 comment:

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing