PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

19 November 2011

Trip Kecundang

Salam untuk gang, rakan blogger dan pelawat semua.
Malam ni, rasa rimas duduk saja kat rumah. Tengah dok pening, kawan tipon ajak candat.. cantik. Bak kata orang pucuk dicita ulam mendatang.

Terus gi ambik saing dan terus ke port candat. Dalam kereta nampak macam takde orang kat lokasi. Kami dah mula tersenyum, baham kite sotong malam ni. Turun kereta..masing masing terlopong. Ombak boleh main ski. Alang-alang dah sampai gi juga leah campak sekali dua. Tau dah memang tak dapat, saje nak lepas gian.

Kesian pancing aku... 
tak dapat rasa tarikan sotong malam ni.

Lampu dari api menara Petronas


Sepasang pancing dan sebatang gaik sedang melepak

Nak buat macamana, rezeki di tangan-Nya. Kami duduk berdua di tepi pantai lebih kurang setengah jam bagi melepas rindu pada pantai dan angin laut. Lepas tu terus lepak kat kedai makan, kenyang balik. Huuu...
Jumpa lagi.


No comments:

Post a Comment

Blogger Pancing