"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

09 January 2013

Ribut Tropika Sonamu

Ribut DIJANGKA melanda pesisir pantai timur mulai 2 petang, 8 Januari hingga 11 Januari. Amaran angin kencang sehingga 60kmsj dengan ketinggian ombak melebihi 4.5 meter. Sama-samalah kita berdoa agar ribut berkenaan tidak memberikan kesan teruk. Berita TV3 jam 8 malam menyatakan kesan yang mungkin diterima adalah minima.

  

Aku mengharapkan, anda semua mendapatkan maklumat yang sahih dari agensi yang bertanggungjawab seperti Jabatan Meteorologi dan sumber hebahan kerajaan seperti TV dan radio. Aku juga sangat berharap tidak ada pihak yang cuba menangguk di air keruh dengan mengeluarkan kenyataan liar yang tidak tepat dan boleh menimbulkan suasana cemas di dalam masyarakat.

JANGAN mengambil risiko dengan melakukan aktiviti-aktiviti berhampiran kawasan pantai dan tangguhkan sementara hasrat untuk ke laut. Sama-samalah kita berdoa agar dijauhi dari segala perkara buruk. Semoga Allah melindungi kita semua. AMIN.

No comments:

Post a Comment

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing