"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

04 July 2015

Trip Pulau 2-2015

Salam kunjungan untuk semua. Post kali ini berkisar tentang trip pulau kedua yang telah dijalankan seminggu selepas trip pertama. Trip kali ini kurang membuahkan hasil lumayan kepada kami. Kebetulan laut agak bergelora menyebabkan keadaan air agak keruh dan tidak begitu sesuai untuk casting mabang. Walaupun begitu... tangkapan kali ini didominasi oleh spesies ikan. Banyak ikan didaratkan manakala sotong menyepikan diri sehingga trip tamat. 

Walaupun begitu trip berikutnya akan diatur secepat mungkin dan tentunya keadaan cuaca dan laut akan dijadikan panduan utama. Trip pulau ke-3 berkemungkinan besar tidak akan dipaparkan di sini kerana perjalanan trip akan dirakam dan diterbitkan di dalam sebuah Majalah Pancing Popular di negara kita. Jika tiada aral yang melintang... besar kemungkinan trip yang dirancang dapat berjalan dengan baik. Sama-samalah kita tunggu saat dan ketikanya. Hingga berjumpa lagi-Abe Din
 
 
  Perserta baru yang ingin mencuba nasib



 Mempersiapkan kelengkapan perang

 Mengharap tuah di tempat orang


Sifu ikan... ingin menduga tarikan sotong mabang

No comments:

Post a Comment

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing