"BLOG SOTONG PERTAMA DI DUNIA" ....... "Selamat datang"....."Pusat maklumat yang membincangkan secara konsisten berkaitan sotong serta teknik pancingan sotong"---------“PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA......Thanks follower semua"

.

.

03 April 2014

Permai Inn, Kuala Terengganu

Salam kunjungan untuk semua. Baru-baru ini, pada bulan Mac, aku berkesempatan datang ke Hotel Permai Inn di Kuala Terengganu bagi melihat aktiviti TV yang agak popular juga yang dianjurkan oleh RHB Bank. Dah datang ke sini... apa lagi aku pergi merayau sambil melihat keadaan di lobi Hotel. Aku sangat tertarik kepada kreativiti pihak hotel menceriakan kawasan hotel mereka. Nampak macam simple tapi bagi aku cukup cantik... hehe sebab aku tak pandai buat macam tu.

Banyak logo-logo yang diperbuat daripada polistren dan diwarna dengan cantik digantung di lorong-lorong hotel. Aku sempat merakamkan beberapa hasil yang dipamerkan sebelum acara bermula. Korang tengok le sendiri... aku rasa ok gak.... comel. cuma camera aku je tak comel. Huuuu.. Paling menarik sekali logo sotong le...hehe. Kita jumpa lagi yer-Abe Din

 
 
 

No comments:

Post a Comment

PELAWAT DIDAHULUKAN RAKAN DIUTAMAKAN

Blogger Pancing